Water Taxi

In putinele mele zile libere, am decis impreuna cu sotul meu sa mergem si sa facem o plimbare cu Water Taxi – sa mai descoperim si noi imprejurimile. Zis si facut. Trezit, spalat, imbracat si plecat spre plaja, locul de unde putem lua acest taxiu inedit ce merge pe canalele din apropierea oceanului…acolo unde gasesti cei mai multi turisti.

Prima statie se afla exact in fata hotelului Diplomat. Poate acest nume nu va spune nimic, insa vreau sa il mentionez pentru ca, pe mine, m-a uimit. Nu numai ca este de doua ori mai mare decat Hotelul Rin din Bucuresti (atat in lungime cat si in latime) si foarte luxos; ce m-a frapat este coada de masini parcate in fata “Parking Valet”. O coada cum numai pe vremea lui Ceausescu gaseai. Seara de seara, seara de seara. Ma si gandeam, la un moment dat, ca se da ceva pe gratis. Eeee si sa va mai zic o barfa despre acest hotel – un client mi-a spus ca este frecventat de mafia ruseasca :))) Sa fie adevarat, sa nu fie….nu stiu. Probabil ca da, pentru ca in zona este o mare comunitate de rusi. Ori si cat, constat ca ne-am abatut de la subiectul principal…dar asa ca o mica barfa….. merge. Continuand subiectul, ajunsi la hotel, ne-am alimentat cu cate o cafea Starbucks si am asteptat vaporasul. Cu primul vapor trebuia sa ajungem pana in port la Fort Lauderdale, urmand ca apoi sa il schimbam cu un altul mai mic.

Apropo de portul din Fort Lauderdale… “huge”, totul se controla din computer, impresionant. Pe langa partea industriala, acest port este foarte cunoscut si pentru dockarea celor mai luxoase vase de croaziere din US. Trebuie sa pun in cele de mai jos o mica galerie foto…atat de impresionant mi s-a parut.

Imediat dupa port, incepe orasul Fort Lauderdale – un alt water taxi, o alta imagine. Daca intre orasul Hollywood (unde se afla hotelul ce l-am pomenit mai sus) si Fort Lauderale ai parte de un peisaj aproape virgin (cu plaje virgine, cu o mica rezervatie de “manatees”) de aici incolo incepe luxul. Cu totul si cu totul o alta poveste. Case ale unor vedete se afla aici – Steven Spielberg, Justin Bieber, patronul de la Miami Heat, dar si casele unor mari oameni de afaceri din US. Case de milioane de dolari, cu yacht-uri langa de alte milioane de dolari. De obicei yacht-ul era mai scump decat casa. Sau palmieri de sute de mii de dolari, cu lifturi interioare, cu sisteme automate si cate va mai puteti inchipuiti si ce nu va puteti inchipuiti. Fiecare pe insula lui privata.

Pentru ca ne durea fundul de atata stat jos, ne-am hotarat sa ne coboram de pe vas si sa facem o mica plimbare pe plaja din Fort Lauderdale. Minunata plaja! Plaja era plina, oamenii faceau jogging, terasele erau pline. O forfota totala, dar la modul cel mai pozitiv spus. Sincera sa fiu, aceasta plaja imi place mai mult decat South Beach…”I don’t know why, but is the true”!¬†Inca o cafea Starbucks si e timpul sa prindem ultimul water taxi…asta daca nu vrem sa ne aventuram sa ajungem acasa cu autobuzul….masina fiind parcata la mile distanta. Inchei acest post nu inainte de a va prezenta si plaja din Fort Lauderdale, cum ziceam mai sus plaja mea preferata din imprejurimi.

6 thoughts on “Water Taxi

1. Gabi says:

Ce frumoooos!!! Sunteti doi norocosi :)

2. adina says:

fooooarte frumos! o vacanta nesfarsita :)

3. Ovy says:

Am vazut si vilele bogatilor din miami si celor din fort lauderdale, frumos si un pic ciudat cand ai acces la asa ceva… Interesant e ca la iahturi nu e nici o taxa de port, poti sa stai acolo gratis iar cel mai tare m-au distrat barcutele de langa, folosite pentru a merge la grocery, sau alte indeletniciri de pe uscat. :-)
    Nu am vazut Key West, dar sper sa-l vad in curand. Ai fost? Am auzit ca e superb…

4. Nu am fost nici eu in Key West, insa imi doresc. Cat de curand o sa ajung! Am in plan si Disney. Tu ai bifat Disney?

5. Ovy says:

Nu am ajuns nici la Disney. Noi am stat doar 8 zile… am incercat sa facem cat mai multe, si timpul a trecut incredibil de repede. Dar nu-i nimic: ne mutam in curand in zona, asa ca o sa avem tot timpul… :-)
    Te asteptam cu povestiri noi si multa bafta in noua cariera pe care ti-ai propus-o!