Life is beautiful at any age

Unul din lucrurile care m-au uimit aici este felul in care oamenii știu sa își trăiască viața. Aici doamnele trecute de saizeci de ani poarta cu succes mini jup, cele de peste saptezeci de ani le vezi la shopping la mall chiar dacă trebuie sa fie in caruciorul cu rotile sau mai rău cu tub de oxigen pe nas! Nu contează ce vârsta ai, aici îți traiesti viața din plin. Nu de putine ori am văzut ca restaurantele sunt pline de luni pana duminica, lumea iese, se simt bine! Pe mine m-a socat acest lucru la început pentru ca mă gândeam ca bunica mea muncea pământul la tara si abia dacă a văzut Bucureștiul! Mama mea nu merge la mall, ca nu își permite. Am dus-o eu odată la mall la Starbucks si i s-a părut totul atât de scump, ca m-a pus sa ii promit ca nu o s-o mai duc niciodată!

Oamenii de aici își cumpara croaziere, pleacă in vacanța, se dau cu bicicleta, aleargă zilnic! Eu înțeleg ca banii au o mare importantă, dar sa te duci in parc nu costa, sa porti minijup iar nu costa! Dar asta cred ca se construiește in generații întregi, sa nu mai fii stresat ca nu ai cu ce sa îți plătești datoriile lunare, sa nu te gândești ca copilul tau va termina școala si piața nu oferă locuri de munca etc etc!
Ce mare diferența între acolo si aici! Discrepanta este si mai mare cu cât te gândești la parintii si bunicii noștri!
Sad!

4 thoughts on “Life is beautiful at any age

1. dani says:

Astea sunt reminiscente si prejudecati care s-au format in zecile de ani petrecute sub umbrela comunista. Daca mai adaugi si nivelul de trai de dupa revolutie, poti vedea rezultatele!!!! Really sad! Dar, daca te uiti ca toate marile companii au investit in Romania si au profituri bunisoare aici, inseamna ca noi, tanara generatie ne-am mai debarasat putin de traditionalul mod de viata romanesc.(mancare si facturi)
    keep up the good work!

2. Anonymous says:

Da, tocmai asta este problema la noi: nivelul de trai scazut si grija zilei de maine. Iar daca esti tanar si ai indraznit sa te imprumuti la banca pentru casa sau apartament, nu-ti mai raman bani decat pentru strictul necesar, fara sa-ti mai permiti alte placeri ale vietii, normale de altfel:vacante, iesiri la restaurant, shopping etc.
    Poate mai scrii despre diferentele dintre aici si acolo, despre motivele pentru care nu te-ai mai intoarce.
    Toate cele bune
    Monica

3. Rainschild says:

“Tineretea” asa cum o explici tu sta in primul rand in atitudine.

Romanii au de invatat la capitolul asta – femeile nu trebuie sa devina delasatoare dupa ce se casatoresc si fac copii, iar depasirea varstei de 50 de ani nu inseamna ca gata, am terminat-o cu viata.

Eu ma visez o batranica aventuroasa, calatoare si croazierista :P

4. Cand am ajuns pentru prima data in America, s-a intamplat sa fie cu un zbor matinal, asa ca pe la 5 dimineata intram in Orange County, California. De pe autostrada zaresc o cladire luminata, cu pereti mari din sticla, aflata intr-o plaza cu mai multe cladiri de birouri. Cand ma uit mai bine, vad ca este de fapt o sala de gym, iar benzile de alergare sau bicicletele erau in miscare. Ma uit din nou la ceas, crezand ca nu am vazut bine ora….5 A.M.
    Am stiut imediat ca am intrat in cu totul alta lume! Incepand din acel moment si pana acum noutatile nu s-au oprit nici o clipa pentru mine…