Holiday season 2018 ended/ Sezonul sarbatorilor pe anul 2018 a luat sfarsit

Normal life, welcome back! Asa o perioada nebuna, dar buna am avut de sarbatori, incat de la sfarsitul lunii Octombrie si pana pe 7 Ianuarie am petrecut aproape in continuu! Nu o sa mint, ma resimt dupa toata distractia, inca nu regret nimic! Viata e facuta sa fie traita la maxim, cateodata.

Aici in US, perioada de sarbatori, dupa parerea mea, incepe cu Halloween-ul. Chiar daca pe anul 2018 aceasta sarbatore a picat intr-o miercuri, asta nu inseamna ca ziua a trecut neobservata. Ba din contra, am am such a good time! Pregatirile au inceput cu saptamani bune inainte, deoarece la mine la munca, in aceasta zi este o nebunie tare frumoasa! Practic nimeni nu munceste in acea zi, totul este despre costume si good time.

In fiecare an, fiecare departament din companie isi alege o tema pentru a se costuma si de a isi decora birourile. Departamentul meu a decis ca tema sa fie circus freaks, fiecare persoana din departament trebuind sa isi aleaga un caracter de circ si sa il faca cat mai infricosator. Toata lumea s-a implicat atat de mult, incat totul a iesit de minune. Suntem cu totii foarte competitivi, mai ales ca la sfarsitul zilei avea sa se anunte departamentele castigatoare pentru cea mai originala ideea, cea mai infricosatoare idee si pentru cea mai creativa idee.

Am pus asa de mult efort in a ne decora spatiul unde lucram, ca timp de mai bine de 4 zile, in pauza de masa si dupa programul de munca, toti colegii eram la datorie cu scopul clar de a castiga una din categoriile mentionate mai sus. Tot departamentul a aratat ca un mare circ, fiecare cubicle l-am facut sa arate ca un cort de circ. A trebuit sa construim mai bine de 12 corturi, toate identice, pentru a crea acel aspect de circ. Apoi am avut baloane, am avut cutout cu caractere din circ, am avut pe pereti lipite stegulete, a fost o intreaga nebunie. Am sa pun mai jos cateva poze in care am sa incerc sa va arat, macar asa putin, din nebunia ce care am creat-o.

Am facut si poze fiecarui coleg din departament, doar ca sa va arat ce caractere de circ am ales. Am sa le pun mai jos, pe fiecare in parte. Eu mi-am ales sa ma maschez in magician, insa cu un mic twist: vampire magician, pentru ca eu sunt din Romania, v-ati prins de aluzie, nu? :)

In cazul in care va intrebati daca am fost printre castigatori, ei bine, am fost. Departementul financiar a castigat locul al doilea la cea mai originala idee! Good job finance team! La anul o facem si mai lata!

Cam asta s-a intamplat la munca. Dupa munca, insa nu ne-am oprit. Am iesit cu prietenii nostrii si cu copii lor la treat or trick in unul din cartiere cu case de peste un milion de dolari. Asa de mult am fost impresionata de cat efort au pus aceste persoane in a isi decora casele si cat de frumos este gestul lor de a darui bucurie toturor, chiar si celor ce nu isi permit o asa extravaganta. Si de ce spun asta? Pentru ca aceasta comunitate cu case scumpe, are bineinteles un portar si bariera la intrare si numai cei ce locuiesc acolo sau viziteaza pe cineva in acea comunitate, au acces inauntu. Insa pentru aceasta seara, au lasat toate masinile sa intre, iar practic ei, oamenii cu bani, si-au deschis portile pentru ca toti sa se bucure de decoratiile acelea frumoase si de sarbatoarea in sine! Oamenii aveau petreceri private inauntu, erau costumati in costume de sute de dolari, insa isi faceau timp sa petreaca cu noi afara si sa sa ofere dulciuri tuturor copiilor. Jos palaria pentru astfel de oameni. Sharing is caring, cum spune americanul.

Sa trecem acum la urmatoarea sarbatore de pe lista, Thanksgivingul. Am fost asa de fericita pentru ca anul acesta a fost primul an in care am putut sa avem alaturi de noi, la masa de Thanksgiving si membrii de familie. A fost un lucru special pentru mine ca am avut ocazia sa le arat varului mei si sotiei lui, aceasta sarbatore americana. By the way, varul meu are un canal pe youtube, unde a postat mai multe filmulte despre cum am petrecut impreuna aceasta sarbatoare. Am sa las mai jos linkul catre canalul lui. Tot pe canalul lui puteti vedea cum si-au petrecut intreaga vacanta in Florida, ei locuind pe partea de vest a Americii, undeva langa San Francisco.

Pentru a viziona canalul de YouTube al varului meu, click aici: Alexander Widow YouTube.

Am gatit tot meniul traditional pentru aceasta sarbatore, implicand curcanul, sosul de merisoare, fasolea verde, piureul de cartofi dulci si cate si mai cate. Am sa pun o poza mai jos cu masa de Thanksgiving. Insa nimic nu ar fi aceasta cina, fara prietenii cei mai dragi si familia ce am avut-o langa noi.

Dupa Thanksgiving day, au urmat zile intregi de vizitat imprejurimile Miami-ului impreuna cu verisorii mei. I-am dus peste tot, sa vada Miami, West Palm Beach, Golful Mexic, Fort Lauderdale! Cred ca le-a placut tare mult. Acum trebuie sa planificam si noi o vizita la San Francisco, se stie!

Las aici aceasta sarbatoare si trec la urmatoarea, nu inainte de a va spune ca daca vreti sa vedeti pe unde am fost cu ei mei verisori si ce au facut ei in aceasta vacanta, neaparat trebuie sa ii vizitati canatul de YouTube. Este foarte funny! Ce sa zic, se trage din familie! :)

Craciunul, cui nu ii place sa manance mult si sa primeasca cadouri? Anul acesta l-am avut pe fratele sotului meu in vizita si am petrecut impreuna sarbatorile de iarna, asa ca inca odata am avut un program foarte incarcat. Am vizitat iar aceleasi locuri turistice, de data aceasta in alta companie, am fost in oras, am fost la nenumarate rooftop-uri, care mai de care cu privelisti mai frumoase, am facut detoate.
In ziua de Craciun ne-am adunat la noi acasa cu toti prietenii unde am avut o petrecere tematica: the ugly sweater party. Pentu cei ce nu stiu acest concept, practic fiecare persoana trebuia sa fie imbracata cu cate un plovar urat cu tema de Craciun. Am sa pun o poza mai jos cu toata trupa, pentru ca toti au aratat spectacular.

POZA CU UGLY SWEATER DE CRACIUN

De revelion ne-am decis ca este momentul sa plecam de acasa si sa incercam vremea rece, din alte parti ale Americii. Asa cam am plecat in Texas sa petrecem anul nou cu bunii nostrii prieteni ce s-au mutat in San Antonio, Texas de cativa ani, dar cu care, ne vedem destul de des, avand in vedere distanta dintre noi.

Nu am facut atat de multe poze in acest trip, poate pentru ca era prea frig sa imi scot mana din buzunare, poate pentru ca am fost prea ocupata sa petrec cat mai mult timp cu ei, avand in vedere faptul ca nu am posibilitatea sa ii vad mereu, poate pentru ca nu a fost prima oara cand vizitam San Antonio, iar locurile mi se pareau familiare. Totusi am cateva poze din Oasis, un loc langa Austin unde va recomand sa mergeti, negresit. Poate mai mult pe perioada calda, pentru a va putea bucura de privelistea frumoasa de acolo.

POZE CU OASIS

Am fost si am vizitat si centru Austin, insa a fost tare frig si nu am foarte multe poze. Am fost in cautarea unui restaurant mexican, fiind un stat cu cu o foarte mare influenta mexicana. Cel mai mare deliciu mexican, este cu siguranta guacalole, sevit cu tortilla de porumb ce a fost preparat in fata noastra. Delicios si nu altceva!

In rest, de revelion, the usual! Sampanie, artificii, ball drop countdown NY, mancare buna, fun cu prietenii si voie buna. Pentru tinuta de revelion, inspiratia a fost aceea de cowboy style. Boots, rochie cu motive asa mai country!

De aceste sarbatori am mancat (prea mult), am fost vizitati de familie, am facut si un trip in Texas, am gatit preparate speciale de sarbatori..acum este timpul sa ne intoarcem la viata de zi cu zi!