Another Hurricane, another vacay/ Un alt uragan, o noua vacanta

Poate mulți dintre voi știți deja ca Florida a fost amenințată de un nou uragan. Ce nu stiați, însă, este faptul ca am făcut o neașteptata vacanța din acest eveniment.

Era un început de săptămâna obișnuit la munca, nimic nu părea sa strice aceasta monotonie, pana când in oceanul Atlantic începe sa se formeze o furtuna tropicala care, la început, nu părea o îngrijorare prea mare. Însă acesta formațiune a intrat in contact cu apa calda din mijlocul oceanului, iar lucrurile au început sa ia o întorsătura nu prea favorabilă locuitorilor din Florida. Deja pe marți, nu prea mai era apa la magazine, miercuri deja erau cozi imense la benzinării.

Joi, mi se transmite de la munca sa îmi fac bagajul, s-ar putea sa fiu trimisa cu munca intr-un alt stat, de unde pot lucra remotely. Nu se știe unde sau cum, doar sa am bagajele făcute. Știam decât cine face parte din echipa de persoane ce vor fi trimise undeva, in U.S, nimic mai mult. Se zvonea ca poate ne zboară in Atlanta, asa ca bagajul meu era destul de light. Numai haine de vara, Florida style.

Vineri, lucrurile încep sa fie din ce in ce mai stresante… meetinguri peste meetinguri la munca, ni se comunica ultimele detalii la munca, cum sa stam in siguranța, cum sa comunicam între noi sa ne anunțam ca suntem in siguranța și multe alte lucruri (cum sa strângem computerele, sa le scoatem din priza, etc). Tot nu știam dacă o sa plecam sau nu. Credem noi ca poate ne zboară după uragan, in cazul in care pierdem curentul electric. Lucrurile erau destul de haotice vineri, deoarece acest uragan se prognoza sa facă landfall duminica spre luni sau luni. Toată lumea punea la punct ultimele detalii, atât la munca cât și in viața personală. Vineri, in acesta nebunie, dau nas in nas cu directorul financiar, care m-a întreabă dacă sunt pregătită de călătorie, pentru ca cel mai probabil pe mine și pe supervisorul meu o sa ne zboare astăzi, in DENVER, Colorado! De ce au ales acesta locație pentru noi? Pentru ca noi eram singurul departament ce avem nevoie de 3 monitoare pentru a ne putea face treaba. Bineînțeles ca nu putem călători cu aceste monitoare doua noi, tot ce a trebuit sa căram după noi a fost un laptop. Restul era pus la dispoziție de o companie prietena cu care noi colaboram, iar sediul lor era, ați ghicit, in Denver. Departamentul de travel ne anunța ca avem avion, pleacă vineri după amiaza, la ora 8pm, din Miami. Mașina și hotelul au urmat la scurt timp.

Bun, fug repede acasă, sa îmi refac bagajul cu haine de munte și haine de birou, pentru perioada ce o avem de lucrat acolo. Cât avea sa fie, nu se știa. Aveam bilete de avion doar dus, hotelul și mașina de închiriat erau rezervate pe o săptămâna.

Ajungem la aeroport, întârziere a avionul de doua ore, stat la coada la AVIS încă trei ore, ajungem la hotel la 4 dimineața, adormim instant ca sa ne trezim sâmbătă dimineața in Denver, Colorado. Acum mai e ceva de spus aici! Pe noi ne au zburat vineri aici, însă sâmbătă, Dumincă și luni au fost libere (lunea a fost Labor Day și se da liber). So, îmi miroase mie a o mini vacanța. Doar nu eram sa stam degeaba, aici și nici pe cei dragi de acasă nu ii puteam ajuta cu mai nimica.

Eu și cu șefa mea, care de altfel este una din prietenele mele cele mai bune, intr un oraș nou, asta nu poate fi decât girl trip, so let’s the adventure begin! Și ce ce sa începem? Pai sa începem printr-o călătorie la mall. Dacă ma știți pe mine, apoi știți unde sa ma găsiți! Nicio vacanța fără shopping! Apoi am experimentat in fiecare zi câte un nou tip de restaurant: de la restaurant vegan, pana la indian, american dinner, healty food type of restaurant, pana la restaurante mai selecte, berarii și mai știu eu ce! Le am încercat mai pe toate!

Însă cele mai interesante locuri ce le am vizitat, au fost de departe Red Rock și The Garden of the Gods. Amândouă locuri sunt similare, in sensul ca ceea ce vezi acolo sunt niște formațiuni de pietre ce datează de aproape 300 mii de ani, însă totuși diferite ca și aranjament.

Sa începem cu RED Rock Park, ce se afla la o distanță de numai 15 minute de DENVER. Am parcat mașina și am început drumeția. Pe lângă aceste stânci roșii de îți taie respirația cu frumusețea lor, aici se găsește și un mare amfiteatru ce găzduiește nenumărate concerte și evenimente. Amfiteatrul era închis, însă drumeția a fost minunta. Am sa las câteva poze mai jos de aici.

GARDEN OF THE GODS se pozitioneaza la o distanță de 1 ora de Denver, in orașul Colorado Springs. Nu țin neaparat sa va spun prea multe lucruri despre acest oraș, nu se merita vizitat. Dacă sunteți pasionati de sporturile olimpice, atunci sa știți ca puteți vizita baza sportiva olimpică, ce se afla in acest oraș. Dacă nu sunteți in ale sportului, nu are sens sa intrați in acest orășel. Țineți direct drumul spre Garden of The Gods. Se merita din plin. Și pentru ca, câteodată cuvintele nu fac doi bani, am sa las câteva poze mai jos cu aceasta locație ce mi s-a părut atât de frumoasa!

Pe lângă aceste drumeții, am mai vizitat un orășel foarte chic numit Bouler. Nu am poze de aici, cred ca am fost tare fermecată de acest loc minununat și câteodată este mai important sa trăiești momentul, decât sa vezi totul printr-o lentila. Însă, orașul este de vis! Noi ne-am plimbat pe Pearl Street, o strada pietonala cu restaurante, magazine, cafenele, ceainării nenumărate. Dacă sunteți intersați de arta locală, atunci Boulder is the place to be.

Denver este o alta destinație ce a trebuit sa o cucerim. Aici, alta poveste, city life, sky bars, malls, fancy restaurants! Le-am încercat pe toate și nu am rămas dezamăgite. Va recomand aici doar roof top bars: 54thirty rooftop și Peacks lounge. O sa va placa! Luați cu voi ținutele de seara, e recomandat. 😊

Per total, Colorado este o locație de vizitat, for sure, atât pe timp de vara, cât și pe timp de iarna. Nu te plictisești, ai ce vedea, te poți bucura de mâncare buna și de drumeții ce îți taie respirația.

Și dacă va întrebați cum a rămas cu uraganul, in fianal, totul a fost bine. Uraganul nu a mai lovit Florida, eu m-am întors cu bine acasă și sa salut pe toți din confortabila mea canapea.